Feltekerhető LCD TV

SAJÁT ÖTLET / MY IDEA


A hajlékony kijelzők megjelenése óta sokan találgatják, hogy mire és hogyan lehetne használni őket. Én is így vagyok vele, az okos karpánt ötletem után, most egy újabb ötlettel állnék elő. A kivetítő vászonok alapján megalkotva elképzeltem a jövő TV-jét, ahogyan egy hengerből legörgetjük a hajlékony kijelzős LCD TV-t, és nem holmi projektorral oldjuk meg a dolgokat. 


Praktikusságban biztos megérné az ötlet, mert akinek gyermeke van, az már sokszor szembesült azzal a pillanattal, amikor valamelyik játék repül, és Murphy törvénye alapján nem egy semleges irányba, hanem legtöbbször a TV irányába, mintha valami mágnes lenne, aminek vonzania kell a játékokat. A sok haszna mellett kiragadnék még egyet, méghozzá a mobilitást. Aki albérletben vagy szállón lakik, annak biztos hogy örömöt tudnánk okozni egy olyan TV-vel, ami egy henger méretűre feltekerhető és praktikusan, biztonságosan szállítható.











Neked hogy tetszik? Kéne egy ilyen?

2 megjegyzés:

  1. GTA 5 abba van ilyen tv

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "A Grand Theft Auto V (rövidítve GTA V vagy GTA 5) egy készülő videojáték, mely 2013. szeptember 17-én fog megjelenni PlayStation 3 és Xbox 360 konzolokra, a sorozat legújabb tagjaként."

      Áprilisban még nem nagyon tudhattam, hogy a szeptemberben megjelenő játékban mik lesznek, amúgy meg lehet, hogy tőlem lopták a GTA játékfejlesztői az ötletet! :D

      Törlés